Перший погляд на ферроэлектрические нанокристали в атомному масштабі вказує на можливість зберігання великих обсягів даних

Багатообіцяючі новини для тих, хто смакує перспективи однодюймового чіпа, зберігає терабайти даних: деяка ясність внесена в заплутану фізику ферроэлектрических наноматеріалів. Група вчених з різних інститутів на чолі з дослідниками з Національної лабораторії Лоуренса Берклі прояснила ситуацію щодо ферроэлектрических властивостей нанокристалів в наномасштабі.

Ця інформація особливо важлива для розробки енергозалежних пристроїв зберігання даних наступного покоління.

Працюючи з самим потужним тунельним електронним мікроскопом у світі, дослідники виявили ферроэлектрические структурні спотворення в нанокристалах напівпровідника телуриду германію та ізолятора титанату барію. Ці дані потім об’єднали з даними електронного відображення методом голографічної поляризації, щоб отримати детальну інформацію щодо поляризаційних структур і вимірювання меж ферроэлектрического порядку в наномасштабі.

«Оскільки ми скорочуємо розміри технології з мікромасштабу в наномасштаб, то потребуємо в кращому розумінні того, як можна впливати на критичні властивості матеріалів, такі як поведінка ферроэлектриков», сказав директор лабораторії Підлогу Аливисатос.

„Наші результати забезпечують шлях для розуміння фундаментальної фізики наномасштабного ферроэлектричества в найменшому масштабі“.

Результати опубліковані в виданні Nature Materials.

innovanews.ru