Основний і дублюючий екіпажі експедиції на МКС почали тренування

У складі основного екіпажі нової експедиції на МКС: російський космонавт Юрій Маленченко, астронавт НАСА Тімоті Копра і європеєць Тімоті Пік (Великобританія). Їх дублери: росіянин Анатолій Іванишин, астронавт НАСА Кетлін Рубинс і японець Такуя Оніші.

У підмосковному Центрі підготовки космонавтів (ЦПК) розпочалися комплексні екзаменаційні тренування основного і дублюючого екіпажів нової експедиції на МКС.

“Сьогодні основний екіпаж буде працювати на тренажері російського сегменту МКС, а дублюючий екіпаж — на тренажері пілотованого корабля “Союз ТМА-М”. 20 листопада екіпажі поміняються місцями”, — повідомили сьогодні у прес-службі ЦПК.

Пік про підготовку до польоту на МКС: вчити російську – це тяжелоОсновной екіпаж нової експедиції: російський космонавт Юрій Маленченко, астронавт НАСА Тімоті Копра і європеєць Тімоті Пік (Великобританія). Їх дублери: космонавт Роскосмосу Анатолій Іванишин, астронавт НАСА Кетлін Рубинс і японець Такуя Оніші.

Для Маленченко цей політ буде вже шостим в кар’єрі, Копра до цього був на орбіті один раз, для Піку це буде перший політ у космос. Що стосується дублерів, то для Іванишина це буде другий політ, Рубинс і Оніші поки не мають досвіду космічних польотів.

У прес-службі ЦПК уточнили, що в ході іспитів екіпажам належить впоратися з низкою нештатних ситуацій, які можливі під час тренувального “польоту” на кораблі і станції. Які позаштатні ситуації містяться в квитках, екзаменованих невідомо, їм належить з’ясувати це по ходу тренувань.

Начальник ЦПК Юрій Лончаков розповів журналістам, що по ходу іспитів на борту тренажерів МКС і “Союзу” можуть виникнути такі позаштатні ситуації, як пожежа, розгерметизація, викид токсичних речовин, відмова систем управління.

“Це буде такий самий звичайний день, як і завжди на станції, тільки будуть нештатні ситуації, але вони є розрахунковими”, — повідомив журналістам Маленченко.

Лончаков розповів, що обидва екіпажі пройшли тривалу підготовку в Росії, в США, Європі і Японії. “Екіпаж у ході підготовки показав дуже високі результати. Зокрема, вони на “відмінно” склали іспити з управління в ручному режимі”, — сказав начальник ЦПК.

За його словами, нової експедиції належить виконати більше 50 наукових експериментів. Основні — це експерименти по медицині, екології, астрофізики, уточнив Лончаков.

У прес-службі ЦПК пояснили, що комплексні екзаменаційні тренування підводять підсумок передпольотної підготовки екіпажів, будучи свого роду випускним державним іспитом для космонавтів і астронавтів. Результати іспитів будуть розглянуті міжвідомчою комісією на наступному тижні. Вона рекомендує обидва екіпажу до затвердження для польоту на МКС. Остаточні склади екіпажів затвердить держкомісія безпосередньо на космодромі Байконур за кілька днів до старту.

Екіпажі вилетять на Байконур після завершення всіх заходів у ЦПК 30 листопада. Старт пілотованого корабля “Союз ТМА-19” з екіпажем нової експедиції на МКС заплановано на 15 грудня цього року з космодрому Байконур.