Космічний телескоп Хаббл виявив новий супутник Плутона

Космічний телескоп Хаббл виявив новий супутник Плутона, який стає четвертим і самим маленьким супутників цієї невеликої планети в Сонячній системі. Сьогодні НАСА опублікувала фотографії нового супутника Плутона, який отримав тимчасове найменування P4. За словами фахівців, виявлений супутник був під час дослідження кілець навколо Плутона.

Згідно з наявними на сьогодні даними, розміри супутника невеликі – від 13 до 34 кілометрів в діаметрі. Для порівняння: діаметр Харона, найбільшої місяця Плутона, становить 1043 км. Розміри карликових Никса і Гідри складають від 32 до 113 км в діаметрі. Фахівці кажуть, що більш точно встановити розміри космічних тіл поки не представляється можливим, так як сам Плутон віддалений від Землі приблизно на 5 млрд кілометрів.

Новий супутник Плутона розташовується між орбітами Никса і Гідри, які також були відкриті Хабблом (тільки це було в 2005 року). Харон був відкритий в 1978 році, а пізніше, в 1990 році, дані були уточнені.

Більш докладні дані про нової місяці Плутона дослідники мають намір отримати вже до 2015 року, коли цієї планети досягне апарат New Horizons. Зараз вчені говорять, що P4, швидше за все, був утворений в результаті зіткнення якогось космічного тіла з Плутоном в минулому.

Фотографічні дані про P4 були отримані за допомогою нової ширококутної камери 28 червня цього року. Підтвердження інформації було отримано 3 і 18 липня.