Встановлено рекорд швидкості перемикання світлодіодів

Американські вчені встановили новий рекорд швидкості випущення світла для молекулярної флуоресценції: їм вдалося істотно підвищити швидкість включення і виключення світлодіодів. За їх словами, вони в тисячу разів поліпшили результати попередніх досліджень, повідомляється в статті фахівців, опублікованій в журналі Nature Photonics.

Нанокуб, молекули і золота підкладка Зображення: Gleb Akselrod, Duke University.

У своїй роботі вченим вдалося створити резонуючу порожнину шириною близько 20 атомів, в якій молекули завдяки Перселл-ефекту (збільшення швидкості випущення фотонів квантової коливальної системою порівняно зі швидкістю спонтанного випромінювання у вільний простір) приблизно в тисячу разів швидше випромінюють світло.

В якості резонатора (порожнини, в якій розташована коливальна система) вчені використовували простір між золотою підкладкою і 75-нанометровим срібним кубом, між якими розташовувалися флуоресціюючі молекули.

Точної настройки резонансних параметрів порожнини (коливальної системи) вченим вдалося домогтися за допомогою комп’ютерного моделювання. Дослідження вчених може знайти застосування при створенні надшвидкісних випромінювальних світлодіодів, а також квантової криптографії. Для цього вчені планують проведення експериментів з участю одиночних фотонів.