Борні наноленты володіють унікальними теплопровідними властивостями в порівнянні з іншими наноматеріалами

Розмір має значення, але також має і форма, коли справа доходить до теплопровідності в дуже маленькому просторі. Вчені, що досліджують теплопровідність борних нанострічок, встановили, що вони володіють унікальними теплопровідними властивостями в порівнянні з іншими наноматеріалами. І якщо минулі експерименти показали, що зв’язки неметалевих наноструктур менш ефективно проводять високотемпературну енергію, ніж одинарні, нове дослідження показало, що…

об’єднання або зв’язування борних нанострічок може в підсумку істотно підвищити теплопровідність.

Результати дослідження опубліковані в виданні Nature Nanotechnology.

Відкриття є результатом роботи міждисциплінарної групи вчених, очолюваної Раві Прашером з Агентства передових дослідницьких проектів, Террі Ху з університету Північної Кароліни в Шарлотт і Дью з Вандербильтского університету.

Крім усього вчені з’ясували, що незвичайні теплопровідні властивості борних нанострічок можуть змінюватися, дозволяючи включати і вимикати високу теплопровідність допомогою простих фізичних дій.

Дослідження уклало, що стрічкова структура наноматеріалів пов’язана з незвичайною теплопровідністю зв’язок таких стрічок.