Астрономи виявили, що одна з планет в подвійній зоряній системі 55 Cnc може бути потенційно населеної – в небі такої планети сходять і заходять два сонця, повідомляють інформагентства. Про це пише БЕЛТА.

Автори дослідження Каспар фон Браун з Каліфорнійського технологічного інституту і його колеги описали властивості подвійної зоряної системи 55 у сузір’ї Раку. Ця система складається з схожого на Сонце жовтого карлика 55 Cnc A (з радіусом близько 0,9 сонячного) і менш масивного червоного карлика 55 Упс B, звертається навколо нього на відстані близько 1 тисячі астрономічних одиниць (одна астрономічна одиниця – середня відстань від Землі до Сонця). Вся ця система знаходиться на відстані близько 40 світлових років від Землі.

Фон Браун і його група з допомогою оптичного інтерферометра CHARA уточнили астрофізичні параметри зірки 55 Cnc A і її орбіти планет. Як виявилося, одна з планет системи знаходиться в умовах, які не виключають існування рідкої води, а значить і життя.

У період з 1996 по 2007 рік вчені виявили п’ять планет, що обертаються навколо зірки 55 Cnc A, в числі яких опинилася «суперземля» – планета 55 Cnc e – з твердою поверхнею і масою, порівнянної з масою Землі, але все ж значно її перевищує.

«Балтінфо»