Космічний телескоп “Хаббл” відкрив у сузір’ї Оріона новонароджену зірку

Космічний телескоп “Хаббл” відкрив у сузір’ї Оріона новонароджену зірку, яка ще не встигла до кінця скинути свої “пелюшки” з газу і пилу, в які вона була закутана перед народженням.

Орбітальна обсерваторія “Хаббл” отримала фотографії нещодавно сформованої зірки в сузір’ї Оріона, яка ще не встигла до кінця скинути свої “пелюшки” з газу і пилу, в які вона була закутана перед народженням, повідомляє сайт телескопа.

Дана зірка, що отримала ім’я HH 34, знаходиться в одних з найбільших “зоряних яслах” Галактики, туманності Оріона, на відстані 1400 світлових років від Землі. Тут, крім цього об’єкта, формуються десятки і сотні молодих світил, одне з яких уже привернув увагу астрономів тим, що викидаються ними вузькі пучки матерії зробили схожими цю зірку на світловий меч джедая із “Зоряних воєн”.

Вчені знайшли зірку-“світловий меч” в сузір’ї Оріона

ПН 34, на відміну від її “джедайской” кузини HH24, вже почала розігрівати і викидати навколишнє її “шубу” з газу і пилу, які роблять світило непомітним для нас. Викиди їй потік плазми, як можна помітити на знімку, вже встиг зіткнутися з хмарою холодної матерії (ліворуч знизу) і розігріти його, зробивши його схожим на своєрідну космічну медузу.

Подібні новонароджені зірки, які астрономи називають об’єктами Гербига-Харо, існують у такому вигляді вкрай недовго за космічними мірками – через кілька тисяч років залишки “пелюшок” HH 34 повністю зникають, і людство вперше зможе безпосередньо поглянути на це світило.